در حالی که گفته می شود به جای داشتن نگرانی برای پوست، بهتر است خطوط خنده داشت، جهان درمان های زیبایی می گوید که شما لازم نیست که بین این دو گزینه گیر کنید. یکی از روش های درمانی، یعنی تزریق فیلر به داخل پوست برای صاف کردن و کاهش چین و چروک خط لبخند و بغض می تواند راه حل مشکل شما باشد. 

برای خطوط اطراف دهان اغلب از فیلرها استفاده می شود. فیلرها موادی ژل مانند هستند که حجم صورت را به چهره باز می گردانند، تولید کلاژن را تحریک می کنند و رطوبت را به محل درمان جذب می کنند. فیلرها، در حالی که  موجب بهبود بافت پوست و انعطاف پذیری آن می شوند، درون چین و چروک و خطوط را پر می کنند.

فیلرهای اسید هیالورونیک (HA) مانند Juvèderm، Voluma، Vollure، Perlane و Restylane ژل های استریل حاوی فرمول شیمیایی هیالورونیک (HA) سنتز شده توسط آزمایشگاه می باشند. HA یک جزء طبیعی از ماتریکس سلولی در بدن ما است، و حدود ۵۰٪ از HA کل بدن در پوست یافت می شود.

HA اسید هیالورونیک دارای خصوصيات جذب و ذخيره حجم زياد آب است و در نتيجه به عنوان داربستی برای پوست عمل می کند که باعث استحکام و سفتی پوست می شود. همچنین به سلول ها اجازه حرکت و احیاء می دهد.HA باعث می شود تا پوست احساس خوبی داشته و سالم به نظر برسد. جوانی پوست با استحکام و یا سستی آن مشخص می شود.

با توجه به خاصیت نگه دارندگی آب، HA درون پوست مخزن رطوبت ایجاد می کند. همچنین با گسترش این ذخیره آبی باعث می شود که پوست کاملا نمایان شود. هنگامی که فیلرها به پوست تزریق می شود، فورا مقداری حجم به صورت اضافه می کند.

فیلرهای HA غیر حیوانی و قابل تجزیه زیستی هستند، بنابراین مدیریت آن ایمن است. فیلرها واکنش ایمنی یا آلرژیک را تحریک نمی کند. هیچ علامتی از DNA انسانی و یا حیوانی در فرمول آنها وجود ندارد. فیلرهای HA مانندJuvèderm، Vollure و Restylane مورد تایید FDA برای درمان خطوط خنده بوده، در حالی که Voluma برای افزایش حجم گونه ​​تایید شده است.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی درمان خط خنده با تزریق فیلر کلیک کنید.
مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه پوست ,درمان ,فیلرها ,خطوط ,تزریق ,خنده ,تزریق فیلر ,خطوط خنده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان گروه علمی آموزشی آزمون آنلاین مقدمات عکاسی دانلود کلیپ جدید نوین قالب سایتی جامع در تمامی حوزه های کامپیوتری و نرم افزاری سه سوته خرید کن تحویل بگیر گروه معماری آلند فروش عمده کاشی و سرامیک