چه زمان نتایج را خواهید دید؟

نتایج و ریکاوری درمان های بوتاکس نسبتا سریع هستند. روند بوتاکس فقط چند دقیقه طول می کشد، و شما می توانید در عرض یک هفته نتایج را مشاهده کنید. با این حال، یک مطالعه در سال  ۲۰۱۷ نشان داد که نتایج قابل توجهی تا حدود یک ماه پس از تزریق اولیه ثبت نشده است.

تاثیر تزریق بوتاکس به طور متوسط ​​حدود سه تا چهار ماه است. برخی از درمان ها می توانند تا شش ماه طول بکشند.

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد بوتاکس را نسبت به جراحی انتخاب می کنند، زمان ریکاوری کوتاه آن است. پس از این روش، باید بتوانید به برنامه روزانه خود را بازگردید – حتی کار یا دانشگاه. با این حال، توصیه می شود که شما حداقل دو ساعت پس از تزریق ورزش نکنید.

 

خطرات چیست؟

به طور کلی، تزریق بوتاکس برای اکثر مردم امن در نظر گرفته می شود. با این حال، خطر عوارض جانبی نیز وجود دارد. ممکن است مقدار قرمزی خفیف، تورم و کبودی در محل تزریق مشاهده کنید. این علائم طی یک هفته از بین می روند.

عوارض جانبی خفیف از بوتاکس زیبایی عبارتند از:

  • سردرد
  • درد
  • بی حسی

عوارض جانبی جدی نادر است. با این وجود اگر دچار هر کدام از موارد زیر هستید باید سریعا به پزشک خود اطلاع دهید:

  • مشکلات تنفسی
  • افتادگی ابروها یا پلک ها
  • مشکل در خوردن و بلع
  • تغییرات گفتاری

اگر عمل جراحی لیفت ابرو را همزمان با تزریق بوتاکس انجام دهید، ممکن است در معرض عوارض ناشی از جراحی مانند عفونت باشید.

در نهایت هرگز بوتاکس را به صورت آنلاین اری نکنید و یا تزریقات را در یک مرکز غیر پزشکی انجام ندهید. اینکار می تواند به عوارض جدی – حتی فلج منجر شود.

 

آیا اثر می کند؟

رسیدن به نتایج بوتاکس لیفت ابرو ممکن است فقط چند روز طول بکشد. با این حال، برای حفظ نتایج، باید هر چند ماه یک بار مجددا تزریق را انجام دهید. هر چه تزریقات بیشتری در طول زمان دریافت کنید، احتمال از پا درآمدن عضلات زیرین اطراف ابروها و نتایج جوانسازی بیشتر افزایش می یابد.

پزشک شما زمان حدودی نیاز به تمدید درمان را به شما توصیه می کند و شما وقتی مجددا بین ابروهای خود خطوطی را مشاهده کردید متوجه می شوید که زمان تمدید درمان است.

 

در نهایت

بوتاکس لیفت ابرو می تواند به درمان چین و چروک های داینامیک و یا چروک هایی که از حرکت به وجود آمده اند، مانند چروک های بین ابروها، کمک کند. بوتاکس می تواند ابروها را بالاتر برد. همچنین ممکن است با روش های دیگر مانند بلفاروپلاستی یا جراحی پلک همراه باشد.

به خاطر داشته باشید که بوتاکس درمان دائمی برای صاف کردن خطوط اخم نیست. تکنیک های مراقبت از پوست خوب می تواند به حفظ ظاهر جوان تر کمک کند. با پزشک خود درباره تمام گزینه های خود برای لیفت ابرو صحبت کنید.

 برای مطالعه مطلب کامل بر روی لیفت ابرو با بوتاکس کلیک کنید.


مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه بوتاکس ,تزریق ,درمان ,لیفت ,ابرو ,نتایج ,لیفت ابرو ,عوارض جانبی ,تزریق بوتاکس ,تمدید درمان ,بوتاکس لیفت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موزیک داریوش دانلود رایگان گلچین بهترین ها ویسکو فیلم | وبلاگ فیلم و سریال ویسکو فیلم سرگرمی ps4 پولدیگ مرجع خبرهای فارسی همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی just fun sitesazz وبلاگ سایت تبلیغات قالیشویی