شیر پرچرب مانیزان مقدار 0.95 لیتر 


قیمت محصول : 5200 تومان


برند : Manizan


برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.




شیر پرچرب مانیزان مقدار 0.95 لیتر


 


مغذی و پر انرژی

شیر از جمله نوشیدنی‌هایی است که خواصی متفاوت و شگفت آوری دارد. شیر سرشار از کلسیم است و می توان آن را به اولین منبع و مهمترین آن برای تامین این ماده‌ی حیاتی اشاره کرد. این ماده غذایی از روزهای آغازین عمر انسان برای رشد و نمو او عجین شده است. علاوه بر تقویت استخوان و دندان در زمان بزرگسالی و پیری منبعی بر تامین کلسیم مورد نیاز کودکان و نوجوانان در حال رشد است. شیر علاوه بر این که حاوی ویتامین A و B6 که موثر در سلامت مو‌ها است حاوی کربوهیدرات و پتاسیم نیز است.  

ارزش غذایی شیر

شیر پر چرب مانیزان با حجم 0.95 لیتر برای خانواده‌های کم جمعیت به صرفه است. این شیر از شیر تازه گاو تهیه شده که ارزش غذایی آن برای هر 240 میلی لیتر برابر است با 139.2 کیلو کالری انرژی، 7.2 چربی، 0.3 گرم نمک. این محصول فاقد قند و اسیدهای چرب ترانس است.

شرکت مانیزان

شرکت فراورده های لبنی تعاونی بهار دالاهو فعالیت خود را در سال 1373 در منطقه کرمانشاه آغازبه کار کرد. محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت از دامداری های صنعتی استان کرمانشاه تهیه شده و طی فرآیند پاستوریزاسیون قرار می گیرد. از سال 1382 تولید انواع ماست کم چرب، پر چرب و خامه ای در لیست تولیدات این شرکت قرار گرفت.


 


برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

شیر پرچرب مانیزان مقدار 0.95 لیتر
شیر پرچرب مانیزان مقدار 0.95 لیتر

 


 


سوپر مارکت | اینترنتی | گاه آنلاین محصول ,شرکت ,غذایی ,مانیزان ,کلیک نمایید ,محصول کلیک ,مشاهده محصول ,مانیزان مقدار ,پرچرب مانیزان ,پرچرب مانیزان مقدار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ناب موزیک ***رادیو دنیای امروز*** هاست و دامنه رایگان بازارگرد خرید اینترنتی بلیتز