شرکت کارویس در زمینه خدمات ساختمانی و به خصوص نماشویی ساختمان دارای تجربیات زیادی است و این به دلیل نیم قرن سابقه کاری است که این شرکت در حوزه خدمات ساختمانی و نماشویی ساختمان ارائه داده است. تجربیات نماشویی ساختمان شرکت کارویس به دو حوزه صنعتی و شهری تقسیم می شود، در حوزه شهری که خود شامل دو بخش سازمانهای دولتی و غیر دولتی است. در بخش خصوصی یا غیر دولتی سابقه کار با ساختمان موناکو در الهیه، ساختمان smp ، پروژه عظیم ایران مال، ساختمان فرش عظیم زاده، ساختمان کوروش مال، کلینیک آتیه، شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، گاه جانبو، گاه افق کوروش و صدها ساختمان دیگر به چشم می خورد. در بخش سازمانهای دولتی نیز نماشویی ساختمان های آموزش و پرورش، شرکت های نفت و گاز، شرکت های پتروشیمی، دکل های حفاری، بانک های مختلف، دانشگاه های تهران، صنعتی اصفهان، خواجه نصیرالدین طوسی، بیمارستان های رسول اکرم، میلاد، کارخانه شیر و فراورده های لبنی پگاه، فرودگاه مهرآباد، بانک مرکزی و …. توسط تیم مجرب کارویس صورت گرفته است که این قضیخ، سابقه و میزان تجربه این شرکت را در حوزه نماشویی ساختمان اثبات می کند. از راه کار هایی که برای برنامه ریزی درست نماشویی ساختمان هایی که متراژ و ارتفاع بالایی دارند استفاده می شود برنامه HSE می باشد. این برنامه روندی مدیریتی است برای پوشش نقاط ضعف ایمنی در یک مجموعه صنعتی و قرار دادن چهارچوب برای مدریت استاندارد عملکرد برای نماشویی ساختمان. معمولا از یک فرد متخصص HSE در خواست می شود که بر سر پروژه باشد تا کار ها به درستی و با ایمنی کامل و در زمان دقیق انجام شود. از این برنامه برای پروژه هایی با حجم بالا استفاده می شود که زمان نماشویی آن ها حدود یک هفته و بیشتر به طول می انجامد. برای اطلاع از بهترین راه کار ها برای نماشویی ساختمان تان می توانید با یک تماس با مشاورین متخصص شرکت کارویس از تمام قیمت ها و روش های درست و به صرفه نماشویی ساختمان اطلاع پیدا کنید.

 

تعداد نفرات کارگران و مدت زمان نماشویی ساختمان در پروژه های مختلف چگونه است

در هر پروژه بر حسب متراژ و میزان کثیفی نما مدت زمان نماشویی ساختمان متغیر خواهد بود اما مثلا در مراکز که بیشتر از یک هفته نمی تواند تعطیل باشند و اگر مدت زمان نماشویی ساختمان بیشتر شود می تواند یک ضرر مالی هنگفت به آن مجموعه  بزند طوری برنامه ریزی می شود که تعداد نیروی کار بیشتری بر سر پروژه ها حاضر شوند تا در مدت کوتاه تری نماشویی ساختمان این نوع مجموعه ها اجرا شود. باید این نکته را در نظر داشت که  نماشویی ساختمان هایی با متراژ بالا مثل برج  ها و مجموعه های بزرگ و از یک هفته تا یک ماه به طول می انجامد اما این می تواند برحسب نیاز و در خواست کارفرما متغیر باشد و به همین نسبت میزان هزینه های آن هم دستخوش تغییر خواهد شد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

تجربیات شرکت کارویس در کار نماشویی ساختمان


کارویس ساختمان ,نماشویی ,شرکت ,کارویس ,پروژه ,حوزه ,نماشویی ساختمان ,شرکت کارویس ,زمان نماشویی ,برای نماشویی ,تجربیات شرکت ,زمان نماشویی ساختمان ,برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فلزیاب اورجینال بوکینگ پرشیا جوان موزیک سایت خدماتی Sa-Sa پسر