بازسازی ساختمان و بازسازی محلی که در آن وقت بیشتری را می گذرانید میتواند تأثیرات مثبت زیادی بر روان شما داشته باشد اما چرا بازسازی ساختمان در روحیه تمام اهالی آن ساختمان أثر میگذارد؟ انسان ها از زمانی که مجبور شدند برای زندگی و کسب در آمد در یک مکان مشخص اوقات خود را بگذرانند دچار یک نوع دلزدگی شده اند اما برای رفع این دلزدگی باید با بازسازی ساختمان چه به صورت جزیی و چه به صورت کلی از این آسیب ها جلوگیری کنند تا از این نوع از افسردگی و دلزدگی که به مرور خودش را نشان می دهد رهایی یابند. هرچند انسان ها خیلی زود به محیط اطرافشان عادت می کنند و آسیب های آن را بر روان خود احساس نمی کنند اما با بازسازی ساختمان می توانند تغییرات مثبت را بر روان خود احساس کنند و زندگی را برای خودشان زیباتر کنند. همیشه یک سری باورها وترس های غلط وجود دارند که مانع درخواست بازسازی ساختمان می شود مثل: اگر طرح جدید بعد از بازسازی ساختمان را نپسندیدیم چه و یا اگر در حین بازسازی ساختمان آسیبی به دیوار ها و یا لوله کشی ساختمان وارد شد چکار کنیم، باید بدانید که تیم های متخصص بازسازی ساختمان با در نظر گرفتن تمام موارد و خطرات احتمالی شروع به کار بازسازی می کنند و قبل از اینکه وارد مرحله اجرایی شوند طرح ۳d ساختمان را تهیه می کنند و به کارفرما ارائه می دهند و اگر مورد قبول قرار گرفت وارد مرحله اجرایی می شوند  اما اگر طرح پذیرفته نشد تیم مهندسین معمار باید طرح دیگری را برای آن ساختمان اراته دهند تا مورد قبول کارفرما قرار گیرد. برای اینکه بهترین روش را برای بازسازی ساختمان خود پیدا کنید بهتر است با تیم مشاوران گروه کارویس تماس حاصل فرمایید و تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی را دریافت کنید تا بتوانید درست ترین تصمیم را از بابت بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

جلسه با کارفرما قبل از شروع بازسازی ساختمان

از ملزومات کار بازسازی ساختمان این است که قبل از اینکه مهندسین معمار وارد مرحله طراحی ۳d شوند باید یک جلسه با تمام اعضای آن ساختمان بگذارند و با شخصیت و روحیه آن افراد آشنا شوند تا تیم مهندسین معمار بر اساس شخصیت، نوع شغل، سن، علاقه مندی های شخصی این افراد طرح را آماده کنند و به آن ها ارائه دهند. می توان گفت که این مرحله از بازسازی ساختمان امری بسیار حساس است و باید تمام سؤالات مطرح شده کاملا روانشناسانه و ساده باشد تا افراد را اذیت نکند و کار با دقت بسیار زیاد و به درستی انجام گیرد تا در انتها رضایت تمام کمال تمام اهالی را در پی داشته باشد. مهندسین معمار باید از هوش بالا و درک روانشناسانه ای برخوردار باشند تا بتوانند بر حسب سلیقه و علاقه ی اهالی آن ساختمان طرح سه بعدی را آماده و رضایت کارفرما را جلب کنند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی ساختمان ،جانی دوباره به محیط


کارویس ساختمان ,بازسازی ,تمام ,مهندسین ,معمار ,کارفرما ,بازسازی ساختمان ,مهندسین معمار ,وارد مرحله ,،جانی دوباره ,ساختمان ،جانی ,ساختمان ،جانی دوباره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مبلمان اداری آریاکو استار فیلم 09197977577 | فروش فلزیاب المنتال مولتی آسمان شيعه خدمات شرکتی فناوری اطلاعات (جزوات کامپیوتر) وکیل ، وکالت ، مشاوره حقوقی در مشهد پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان چت قشم