شاید در قدیم استفاده از بتن در نمای داخلی خانه آنچنان مرسوم نبود اما در عصر جدید معماری و بازسازی ساختمان به کار بردن متریال بتن مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است که جلوه ای تازه به ساختمان می بخشد و باعث مقاوت مصالح ساختمانی و جلوگیری از پوسیدگی و ریزش نما نیز می شود. متریال بتن در امر بازسازی و نوسازی ساختمان می تواند کمی هزینه ها را بالا ببرد اما در عوض سطح نما را از هر گونه ترک و شکاف حفاظت می کند که این امر باعث می شود ساختمان شما با یک ایده نو متفاوت شود و در عین حال مقاومت بالایی را پیدا کند، برای بازسازی ساختمان، در کنار بتن می توان تکه سنگ هایی قرار داد تا جلوه ای مجلل و نوین را به سطح نمای داخلی ساختمان شما بدهد. به تازگی با قالب های سیلیی بتن را به صورت تکه های شکل دار در می آورند و در سطح نمای ساختمان استفاده می کنند که همین امر باعث به وجود آمدن ایده های نوین در حوزه بازسازی ساختمان شده است و نوسازی را از حالت معمول در می آورد و نگاهی تازه را برای کسانی که می خواهند بازسازی ساختمانشان را آغاز کنند به وجود آورده است. باید این نکته را متذکر شد که استفاده از متریال بتن چه در نمای خارجی و چه در نمای داخلی ساختمان هیچ گونه ضرری ندارد و هیچ آسیب شیمیایی را وارد نمی کند بلکه باعث به وجود آمدن یک زیبایی خاص و بی نظیر در بازسازی ساختمان می شود.به دلیل اینکه استفاده از متریالی همچون آجر در بازسازی ساختمان یک عمل تکراری شده است، با به کار گیری از متریال های همچون بتن می توان در نوسازی ساختمان قدم تازه ای برداشت و یا با ترکیب بتن و آجر یا بتن و سنگ جلوه ای نوین از معماری مدرن را می توان به رخ کشید، که البته باید گفت کار با بتن باید توسط یک فرد متخصص انجام شود که تجربه بالایی در کار با بتن دارد زیرا بتن با خاصیت چسبندگی بسیار زیادی که دارد اگر در جای نامناسبی اجرا شود برداشت آن بسیار سخت خواهد بود. برای اطلاع از بروز ترین متریال ها و مواد در بازسازی ساختمان می توانید با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

 

به کار بردن از سمنت بورد در بازسازی نمای داخلی ساختمان

سمنت بورد ها که اخیرا در نمای داخلی ساختمان به کار می روند برای ایجاد یک حالت نوستالژی و قدیمی معمولا در کافه ها و یا شو روم  (show room) به کار می رود و حالتی خاص و متفاوت را ایجاد می کند، می توان گفت این متریال ساختمانی هزینه های بالاتری را نسبت به بقیه متریال ها دارند اما زیبایی فوق العده ای را به مجموعه شما هدیه می دهند و یک جلوه ناب را برای شما به وجود می آورد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

تغییر نمای آجری به بتنی در بازسازی ساختمان


کارویس ساختمان ,بازسازی ,نمای ,متریال ,داخلی ,توان ,بازسازی ساختمان ,نمای داخلی ,داخلی ساختمان ,تغییر نمای ,نمای آجری ,نمای داخلی ساختمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وایولت موزیک در خانه بمانیم و کسب درامد کنیم رموز خانه داری اخبار بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کالای ارزان شاپرك شاد پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان