بلندترین برج جهان یا همان برج خلیفه که با ۸۲۸ متر ارتفاع، بلندترین سازه و آسمان خراش ساخته شده به دست انسان است با چه روشی نماشویی میشود؟ و مدت زمان نماشویی این ساختمان چقد به طول می انجامد؟ برج  خلیفه دارای ۱۶۳ طبقه است که متریال نمای آن را فلز مخصوص و شیشه پوشانده است که ۹۰ در صد آن را باید به روش دستی شستشو کرد و یا با ربات ها ی نماشوی ساختمان که به وسیله ی ریموت توسط یک متخصص کنترل میشود می توان نماشویی کرد. اما مدت زمان معمول برای شستشوی برج خلیفه بدین صورت است که کارگرانی که با راپل از طبقه آخر شروع می کنند به نماشویی تا به طبقه اول برسند قسمت های بالایی دوباره آلوده شده است به صورت تقریبی فقط شستشوی نمای شیشه ای این برج به مدت ۳ ماه به طول می انجامد. این گونه است که نماشویی این برج باید به صورت مداوم انجام شود تا بتواند بازدید کنندگان خود را جذب کند و آن جلوه همیشگی اش و عظمت و زیبایی اش را به رخ بکشد. معمولا در این پروژه ها از راپل کارانی استفاده می شود که تجارب زیادی در حوزه کار در ارتفاع دارند و دوره های حرفه ای نماشویی ساختمان را دیده اند. باید گفت که حین نماشویی این برج شرایط بسیار سختی برای کارگران وجود دارد و این دلیل بر این است که آب و هوای شهر امارات در اکثر روز های سال بسیار نامناسب است تا آنجا که در اکثر اوقات دما به حدود ۴۰ درجه سانتی گراد می رسد  و طبیعتا در ارتفاع زیاد و در حین کار ممکن است حال هر یک از کارگران تیم خراب شود و اوضاع نامطلوبی را به وجود بیاورد که البته تیم متخصص نماشویی که برای این کار استخدام می شوند تمام تدابیر امنیتی و درمانی را در محل قرار می دهند تا  اتفاق ناخوشایندی به وقوع نپیوندد. برج خلیفه طوری طراحی شده که بین هر چند طبقه اش یک بالکن وجود دارد که همین امر باعث می شود یک استراحت گاه و مکان امنی زیر پای کارگران باشد تا با خیال راحت تری کار نماشویی خود را به اتمام برسانند.

 

نماشویی برج میلاد تهران

کار نماشویی برج میلاد مثل تمام برج های دیگر مدت زمان زیادی به طول می انجامد و از تعداد کارگران و کارشناسان زیاد تری نیز برای این پروژه باید استفاده گردد، بالاخص که هر کسی توانایی و دل و جرات نماشویی این برج ها را ندارد و تعداد محدودی از افراد هستند که می توانند در این ارتفاع کار کنند اما در هر صورت استفاده از یک ناظر متخصص و استفاده از دستگاه های پیشرفته جزو لزومات کار در همچین ارتفاع زیادی است.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان بلندترین برج جهان


کارویس نماشویی ,ساختمان ,استفاده ,ارتفاع ,صورت ,کارگران ,نماشویی ساختمان ,ساختمان بلندترین ,وجود دارد ,نماشویی ساختمان بلندترین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرکز فروش فلزیاب | طلایاب | دفینه آموزش موسیقی وبسایت رسمی تیم برنامه سازی آپ دیاز Portal Center All Gtas ایران پی - www.iranpay.biz بازاریابی بهترین موسیقی های اینترنت ‌ ‌ ‌