در کار نماشویی ساختمان معمولا افراد این تصور را دارند که با شستشوی نمای ساختمانشان بخشی از نما ممکن است دچار آسیب شود اما باید گفت چنینی موردی ممکن نیست مگر اینکه ساختمان شما مدت زیادی  عمل نماشویی و ترمیم را انجام نداده باشد که در این صورت ممکن است در هنگام نماشویی ساختمان بخشی از نما دچار آسیب های کم و یا حتی زیاد شود که این خبر خوبی برای اهالی آن ساختمان نیست زیرا وقتی نما دچار پوسیدگی و خرابی می شود هزینه های تعمیرات بعد از نماشویی هم به ساختمان وارد می شود. اما این تکنیک‌های کلیدی که به ساختمان شما کمترین آسیب را می‌رسانند کدامند؟ بیایید با سیستم‌های پاکسازیJOC ، TORC و سیستم‌های پاکسازی بادی SODA آغاز کنیم. این‌ها روش‌های نماشویی کم‌فشار شامل آب و ساینده‌های ملایم هستند. این‌ها مواد شیمیایی‌ای که آسیبی متوجه سنگ و آجر و ملات کند را ندارند و  برای متصدیان و محیط زیست بی‌خطر هستند. ساینده‌ها مواد معدنی مرغوبی مانند شیشه، کلسیوم کربنات، سدیم بی‌کربنات و حتی می‌توانند پوست گردو  باشند !استفاده از این سیستم های نماشویی ساخمان هنوز مثل استفاده از دستگاه های واتر و واتر سند بلاست رایج نشده است اما اگر در مواردی نیاز به این دستگاه ها احساس شود تیم نماشویی موظف است این دستگاه ها را تهیه و برای شستشوی نمای ساختمان شما به کار ببرد که البته ممکن کمی هزینه های شما را افزایش دهد زیرا اجاره این دستگاه ها سخت و هزینه بر است. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران نماشویی ساختمان شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

نماشویی ساختمان هایی که دارای آلودگی‌های روغنی مانند قیر هستند:

معمولا در ساختمان هایی که پشت بامشان را قیر اندود می کنند پیش می آید که کمی از این ماده به سطح نمای ساختمان برسد و نمایشان را زشت و آلوده کند و همانطور هم که می دانید پاک کردن قیر کار آسانی نیست و به راحتی زدوده نمی شود. برای نماشویی یا نماشویی ساختمان ای که دارای آلودگی‌های روغنی مانند قیر هستند، روشی با بخار آب بسیار داغ به نام DOFF – محفظه بخار آب بسیار‌ داغ کم‌فشار استفاده می‌شود. فشار روی سطحی که باید تمیز شود کم خواهد بود تا به نما آسیبی وارد نشود. چون جت به جای آب از بخار آب استفاده می‌کند، حجم آب استفاده شده کم است و نما زود خشک می‌شود. روش پاکسازی محفظه داغ DOFF  برای پاک کردن خزه و جلبک عالی است زیرا استفاده از مواد شیمیایی سبب می‌شود هاگ سایر گیاهان مجاور هم از بین برود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

تکنیک های کلیدی در نماشویی ساختمان


کارویس نماشویی ,ساختمان ,استفاده ,دستگاه ,آسیب ,ممکن ,نماشویی ساختمان ,دارای آلودگی‌های ,آلودگی‌های روغنی ,روغنی مانند ,ساختمان هایی ,آلودگی‌های رو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لیموشو رایتم : مرجع وبمستران ایرانی فروشگاه آموزشگاه آزاد سینمایی رها عنوان بهشت نیاز سانا متن فوتبال من